Azkue Fundazioa
Hasiera  •  Euskararen Etxea  •  Mediategia Eta Liburutegia  •  Liburutegia • Enpresaren etika. Teoria eta kasu praktikoak
Liburu

Enpresaren etika. Teoria eta kasu praktikoak

Editorial UEU
  • 1999
  • Gaia: etika
  • eu

Liburu honetan egilearen 30 urteetako esperientzia jasotzen da. Enpresaren Etikaren unibertsitate-irakaskuntzan. Ikasleentzat trebakuntza eta ikaskuntzako lanabes gisa pentsatu eta antolatuta dago. Era berean, gaiari buruz indartzen ari den bibliografiari ikuspegi berriak ekarri nahi dizkio.

Makroekonomiaren alorreko zenbait gai biltzen da liburuan, adibidez, merkatu teorikoena eta inflazioarena; baita enpresaren ekonomiaren alorreko beste hainbat ere. Baina guztietan agerian utzi nahi du egileak gai horiek eta benetako munduak, horren barne bai pertsonak (kontsumitzaile, langile, langabetu), bai natura bera ere (ekologia) hartuz, dituzten harremanak. Halaber, gai horietan enpresarioak edo, besterik gabe, enpresako zuzendariak duen eginkizuna aztertzea du helburu egileak.

Azken urteetan areagotu egin da etikaren garrantzia enpresaren eta negozioen munduan ahots anitzek gaur egon egiten duten gizarte-eskakizuna-, eta horrek guztiak azterketa eta hausnarketa irekiari heltzea ezinbesteko egiten du, Enpresak gizartearekin dituen harremanak gero eta gizatiarragoak izan daitezen.

  • Zeinua
    GZ2 3.3
  • ISBN
    84-89062-37-4
  • Legezko Gordailua
    SS-1036/99
  • Azalpen fisikoa
    492 or., 22x15 zm
  • Argitalpen Lekua
    Donostia
  • Egilea
    Gorosquieta, Javier