Azkue Fundazioa
Hasiera  •  Euskararen Etxea  •  Mediategia Eta Liburutegia  •  Liburutegia • Hezkuntza – Erakuntza I : Oinarri Teorikoak
Liburu

Hezkuntza – Erakuntza I : Oinarri Teorikoak

Editorial UEU
  • 2000
  • Gaia: Didaktika
  • eu

Hezkuntzaren errealitate zientifikoa ikertzerakoan, Hezkuntza-Erakuntzaz hitz egin behar da. Nazioarte mailako Erakuntzaren teoria orokorraren ingurua abiapuntutzat harturik, Hezkuntza-Erakuntzaren oinarri teorikoaz arituko gara liburu honetan: hezkuntza sistemen antolamenduta zein ekintza mota islatzen den hezkuntza-erakundeen ezagutza, prozesu, teori formalen ikerketa eta giza sistemaren barne, hezkuntzaren errealitatearekin, harreman zuzena duten esparru informalen azterketa zientifikoa nola egiten den eskeiniko dugularik. Hiru atal nagusien arteko lotura lantzen du liburuak: Hezkuntza-Erakuntza bilakaera historikoa, bere ezagutzaren eraiketa-prozesua eta alderaketako analisi zientifikoa egiteko beharrezkoa den eremua. Lehengo eta behin, Ikastetxearen Antolakuntza irakasgaia lantzen duten Unibertsitateko irakasle eta ikasleentzat zuzendua dagoen liburua da hau, baina aldi berean, hezkuntzaren antolamendu eta funtzionamendu eremuetan dabilen ororentzat: kudeatzaile, ikuslari edo ikerlarientzat… balio duen lana dela esan dezakegu.

  • Zeinua
    GZ2 2.5
  • ISBN
    84-95075-30-X
  • Legezko Gordailua
    NA 788/2000
  • Azalpen fisikoa
    124 or., 24x17
  • Argitalpen Lekua
    Iruña
  • Egilea
    Apalategi Begiristain, Jaione