Azkue Fundazioa
Hasiera  •  Euskararen Etxea  •  Mediategia Eta Liburutegia  •  Liburutegia • Hezkuntzaren teoria eta praktika
Liburu

Hezkuntzaren teoria eta praktika

Editorial UEU
  • 1996
  • Gaia: Didaktika
  • eu

Liburu honek hainbat hezkuntza-galderari erantzun nahi lieke, Minneapoliseko eskola publikoetan ikasle nintzela eta helduaroko bizltzan zehar kezkatu nauten hanbat galderari alegia. Zergatik ikasten dute hain gutxi ikasleek? Zergatik dirudite eskolek hain eragingabe jendeari ikasten laguntzerakoan? Erantzun errazegiak ez zitzaizkidan baliozko iruditzen; esate batera, badirela ikasten saiatzen ez diren ikasleak eta irakasten saiatzen ez diren irakasleak. Zergatik daude ikasleak hain gutxi motibatuta ikasteko, eta zergatik dira hain eragin gutxikoak zenbait irakasle? Hezkuntza-ikerkuntza, irakaskuntzan, irakasIegoaren prestakuntzan eta curriculumaren garapenean emandako bi hamarkadek honako uste hau sendotu didate, alegia hezkuntza hobetzeko faktorerik garrantzitsuena hauxe dela, jendeak ikasteko moduaz ditugun gero eta ezagupen handiagoak curriculumari, irakaskuntzari eta ikasleak ikasten duen ingurunea prestatzeari apIikatzea, eta honek ikasmaterial oro hartzen du bere barne. Giza kaskuntzaren prozesuari eta batez ere kontzeptuen ikaskuntzari buruzko interes hauxe da hemen aurkezten dudan hezkuntza teoriarekiko konpromezuaren zioa.

  • Zeinua
    GZ2 2.7
  • ISBN
    84-7585-812-0
  • Legezko Gordailua
    BI-1.020-96
  • Azalpen fisikoa
    254 or., 24x17 zm
  • Argitalpen Lekua
    Bilbo
  • Egilea
    Novak, Joseph D.