Azkue Fundazioa
Hasiera  •  Euskararen Etxea  •  Mediategia Eta Liburutegia  •  Liburutegia • Publizitate Zuzenbideko eskuliburua
Liburu

Publizitate Zuzenbideko eskuliburua

Editorial Jakin
  • 2006
  • Gaia: zuzenbidea
  • eu

Publizitate Zuzenbideari buruzko eskuliburu honek gai honen inguruko oinarriak modu ulergarri eta erraz batean azaltzea du lehenengo helburu. Horretaz gain, oinarrizko kontzeptu horien garapenarekin batera hainbat adibide praktiko ere jasotzen dira.
Liburua Publizitate eta Harreman Publikoetako lizentziatuentzat sortua da bereziki, lizentziaturako programari erantzuten baitio. Edonola ere, publizitatearen arloan profesionalki oinarrizko legeria eskuratu nahi duen edonorentzat izan daiteke oso baliagarria.
Eskuliburuak lau atal ditu: lehenengoan, publizitatearen kontzeptua eta bere legezko erregulazioaren zergatia azaltzen da. Bigarren atalean, publizitatearen subjektuak eta beren arteko erlazioak publizitate-kontratuak direla medio. Hirugarren atalean publizitate ez-zilegia aurkezten da bost ataletan sailkaturik: Konstituzioa eta bertan azaltzen diren balio eta eskubideen aurkako publizitatea, engainuzkoa, desleiala, subliminala eta arau berezien aurka doan publizitatea. Eta azkenik, publizitatearen kontrol judiziala eta autorregulazioa jasotzen dira.

  • Zeinua
    GZ1 6.42
  • ISBN
    84-8438-083-1
  • Legezko Gordailua
    Bi-1517-06
  • Azalpen fisikoa
    254 or., 24x17 zm
  • Argitalpen Lekua
    Bilbo
  • Egilea
    Lei